contract en betaling

contract afsluiten

Als je een opslagruimte wilt huren, maak je een reservering online of via een van onze opslag adviseurs. De reservering wordt concreet gemaakt door het terugsturen van de offerte en het ondertekenen van het huurcontract. Verder heb je hier geen documenten voor nodig.
Bij het afsluiten van een huurcontract vragen we een waarborgsom voor onze units. De hoogte hangt af van hoeveel ruimte je bij ons huurt en ontvang je binnen 14 dagen na het einde van de huurovereenkomst op het rekeningnummer waarmee deze betaald is, weer terug.
De minimale huurperiode is vier weken.
Er geldt geen maximum termijn om een opslagunit te huren.

de huur van je opslagruimte betalen

De eerste termijn betaal je via de betaallink die je ontvangt per mail. Daarna verloopt de betaling via automatische incasso.
Wij rekenen geen administratie- of andere verborgen kosten bij het afsluiten van het contract.

de huur van je boxx opzeggen

Standaard hanteren wij een opzegtermijn van 7 dagen. Het kan zijn dat je onder andere voorwaarden een contract bij ons hebt afgesloten, raadpleeg hiervoor de afspraken in je contract.
Afhankelijk van de actie en de voorwaarden van je contract kan het zijn dat er een minimale huurtermijn geldt, raadpleeg hiervoor de afspraken in je contract. Heb je aan de voorwaarden voldaan dan kun je op elk moment van de maand je contract opzeggen. Eventueel teveel betaalde huur wordt binnen 14 dagen na het einde van het huurcontract naar je teruggestort.
Je zegt je huurcontract online op voor de vaste opslagboxx. Heb je een verplaatsbare opslagboxx kun je dat hier doen. Je geeft dan aan of je de boxx zelf wilt leeghalen of dat je deze afgeleverd wilt hebben. Hierin geef je de gewenste datum op. Dit is een voorkeursdatum, nadat wij je definitief hebben kunnen inplannen ontvang je een bevestiging van ons.
De opslagboxx dient leeg en schoon opgeleverd te worden. Heb je je opslagboxx leeg en schoon gemaakt? Meld hem dan leeg middels een foto op mijn.boxx.nl/opzeggen/leegmelden.

andere vragen over het contract en administratie

Een adreswijziging kan je doorgeven aan onze servicedesk via het contactformulier. Hierna voeren wij de wijziging door.
Wanneer je een vraag hebt over je contract, de betaling of een adreswijziging vragen wij je contact op te nemen met een van onze servicemedewerkers via het contactformulier.

STAAT JE VRAAG ER NIET BIJ?

Vul het contactformulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.