De opslagspecialist van Nederland

chat-icon

Veelgestelde vragen

Beleggen

Download hier de akte van oprichting stichting obligatiehouders Boxx obligatieleningen:

Akte van oprichting St Obligatiehouders Boxx Obligatieleningen

Download hier een uittreksel van het Handelsregister Kamer van Koophandel, locatie Schiedam:

Uittreksel Boxx Opslagverhuur Schiedam BV

Download hier ons organisatieschema:

Organigram Boxx Groep 2021

Opslagverhuur is relatief recessieproof. Er komt ook meer vraag bij gedwongen verhuizingen, echtscheidingen etc. Dit hebben we ook gezien in de financiële crisis van 2008.

We moeten enkel letten op storneringen (geen geld op de rekening) van de automatische incasso van de huren. Dit zal de kasstroom kunnen gaan benadelen. Wij hebben voorzorg genomen om een hogere kasbuffer aan te houden.

De verhuur van opslagruimtes (via Boxx on Wheels) is voor 95% particulier. Wij hanteren 1 maand borg, 1 maand vooruitbetaling. Na 80 dagen achterstand wordt de inhoud van de opslagunit openbaar verkocht.

Daarmee hebben we minder last van bedrijven die slechter gaan betalen of failliet gaan welke door de aankomende recessie sneller worden getroffen.

De markt voor MKB obligaties (financiering) is zeer concurrerend met veel aanbiedingen tussen de 7-8% rente. Venture capital bedrijven vragen 20-25% jaarlijks rendement.

Wij hebben ervoor gekozen om ons te onderscheiden door een hogere netto rente te bieden, in plaats van veel te adverteren. Dit is dezelfde strategie voor ons verhuurbedrijf. Meer volume door lagere huurprijzen van opslagunits en garages en het bieden van meer service. Doordat onze obligatieleningen zo sneller worden volgeschreven, is Boxx in staat haar snelle groei vast te houden. Hierdoor zijn de nieuwe opslagverhuurvestigingen sneller op gewenste bezettingsgraad, daardoor ook sneller winstgevend en kunnen we daardoor meer nieuwe locaties openen.

Beveiliging

Wanneer je jouw huurcontract hebt getekend en hebt betaalt krijg je van ons een e-mail met een telefoonnummer.
Dit nummer kun je met jouw geregistreerde nummer bellen en de vestiging gaat open. Let op: dit is een persoonlijk toegangssysteem.

Wat houdt beveiligde opslag in?
Onze vestigingen zijn goed beveiligd worden 24/7 bewaakt met beveiligingscamera’s en alarmopvolging. Alleen de huurder van opslagruimte heeft toegang tot de vestiging middels het persoonlijke toegangssysteem via de mobiele telefoon. De opslagunit wordt afgesloten met een slot waarvan alleen jij de code of sleutel hebt.

Hoe sluit ik mijn opslagruimte af?
Je bent verplicht om de opslagruimte af te sluiten met een hangslot. Dit kan een standaard hangslot zijn. Belangrijk is dat de beugel niet dikker is dan 60mm. Je bent niet gebonden aan een specifiek merk.

Ik ben de sleutel van mijn slot kwijt, wat nu?
Wij kunnen het slot eventueel voor je openknippen tegen betaling. Neem contact op met de service afdeling voor meer informatie: 088-2621212, optie 2.

Zijn mijn spullen verzekerd bij jullie?
Je kunt bij Boxx je eigen inboedelverzekering gebruiken tijdens de opslagperiode. Bij ons is dus een extra verzekering niet nodig!

Boxx Garageparken

Kan ik dag en nacht op het park?
Huurders en kopers van de buiten garages hebben 24/7 toegang tot het terrein doormiddel van een persoonlijke toegangscontrole. Voor huurders en kopers van de garages die zich binnen bevinden is er toegang mogelijk tussen 06:00 uur en 23:00 uur. Het park is voorzien van camerabeveiliging en alarm.

Is het park verlicht?
Het park is ’s avonds verlicht door middel van een lichtsensor gestuurde buitenverlichting op het buitenterrein. Daarnaast beschikt elke garage over buitenverlichting.

Is er water op het park?
Ja, er is water aanwezig op het park. Deze optie is wel afhankelijk van het bouwstadium van de Boxx Garagepark vestiging.

Is er een sanitaire voorziening op het park?
Er is een toiletgroep aanwezig binnen bij Boxx Opslagverhuur. Deze optie is wel afhankelijk van het bouwstadium van de Boxx Garagepark vestiging.

Waar zitten jullie vestigingen?
Boxx heeft verschillende vestigingen op A1 locaties in veel grote steden in Nederland: Amsterdam (meerdere vestigingen), Utrecht (meerdere vestigingen), Almere, Amersfoort, Barendrecht, Capelle a/d IJssel, Delft, Den Haag, Haarlem, Heemstede, Hoofddorp, Nieuwegein, Purmerend, Rijswijk, Rotterdam, Wormerveer, Zaandam en Zoetermeer

Welke voorzieningen hebben de Garages?
De units worden standaard opgeleverd met de volgende voorzieningen:

. Betonvloer met vloerbelasting van 500 kg/m2
. Geïsoleerde en beveiligde Hörmann overheaddeur met optionele afstandsbediening
. 1 Tl-armatuur mogelijk met bewegingsmelder
. Optioneel een eigen tussenmeter voor elektriciteit

Verder zijn de garages inclusief verlichting, ventilatieroosters, volledig bedekte bitumen en een glasvezel bestendige versterkte dakbedekking en hemelwaterafvoer. Op aanvraag en in overleg zijn er diverse opties als meerwerk mogelijk, zoals extra deurvoorzieningen, grotere deur, aanpassingen van elektra en entresol, etc. De optiemogelijkheden zijn afhankelijk van het stadium waarin de bouw zich bevindt.

Wat is de garantieperiode?
De garages hebben een garantieperiode van 5 jaar en hebben een gebruiksduur van 40-50 jaar. De deuren van de garages hebben een garantieperiode van 10 jaar.

Is er elektriciteit in de garagebox?
De GarageBoxxen zijn optioneel met elektra en verlichting verkrijgbaar. Standaard is de garage inclusief verlichting, ventilatieroosters, volledig bedekte bitumen en een glasvezel bestendige versterkte dakbedekking en hemelwaterafvoer. De garages worden afgesloten met een luxe, grote Hörmann sectionale roldeur inclusief anti-inbraaksysteem en profielcilinderslot.

Is er water in de garagebox?
Er is meerwerk mogelijk op aanvraag en in overleg om een watervoorziening aan te sluiten in de GarageBoxx. Deze optie is wel afhankelijk van het bouwstadion van de GarageBoxx.

Mag ik in de garagebox klussen of ondernemen?
Je mag in de Garagebox klussen, de garages zijn zeer geschikt als werkplaats voor hobbyisten of kleine bedrijven.

Kan ik de garagebox verhuren als ik deze zelf niet gebruik?
Als je een Garagebox hebt gekocht en je deze (tijdelijk) niet gebruikt, kun je deze zelf verhuren. Daarnaast is er de mogelijkheid om de Garagebox aan Boxx Opslagverhuur te verhuren, die huurcontracten van 5 of 10 jaar sluit. Doordat wij primair een verhuurorganisatie zijn, geeft dit de grootste kans op een hoge bezettingsgraad. De opbrengst is maximaal 8-12% op jaarbasis. Informeer bij een van onze opslagadviseurs naar de mogelijkheden.

Boxx on Wheels

Je bent verplicht om de opslagruimte af te sluiten met een hangslot. Dit kan een standaard hangslot zijn. Belangrijk is dat de beugel niet dikker is dan 60mm. Je bent niet gebonden aan een specifiek merk. Wij verkopen ook sloten voor €12,50 per stuk welke je daarna mag houden maar je kunt ook zelf een slot regelen om de unit mee af te sluiten.

Wanneer je gebruik maakt van Boxx on Wheels komen wij gratis de spullen ophalen en wij helpen gratis met het inladen excl. eventuele weekend- en avondtoeslag. Gratis levering geldt uitsluitend voor een afstand van maximaal 25km vanaf de geselecteerde Boxx vestiging. Na 25km worden er transportkosten in rekening gebracht.

Op mijn.boxx.nl kun jij gemakkelijk jouw opzegging doorgeven. Mocht je toch geen kosten willen maken dan kun je zelf de spullen kosteloos ophalen bij de opslaglocatie. Neem voor meer informatie contact op met de serviceafdeling: 088-2621212, optie 2.

Wij brengen en halen alleen spullen vanaf de begane grond. Ook moet de vrachtwagen binnen 20 meter van de woning kunnen parkeren. Wanneer dit niet mogelijk is dan lopen onze sjouwhulpen maximaal 40 meter tegen een toeslag.

Wij zorgen altijd dat we met voldoende sjouwhulp komen. Staan jouw spullen op een verdieping of moeten de spullen naar een verdieping? Dan zouden we gebruik kunnen maken van een externe verhuishulp. Let op: deze moet vooraf geboekt worden.

Wanneer het via mijn.boxx.nl niet lukt en een foutmelding krijgt dan kun je alle gegevens naar service@boxx.nl sturen en dan pakken wij het voor je op.

Op mijn.boxx.nl kun je de opzegging gemakkelijk regelen.

Voor het ophalen of afleveren ontvang je uiterlijk twee dagen van tevoren een e-mail met de tijdsindicatie van onze planning.

Helaas kunnen wij geen rekening houden met voorkeuren omdat wij een zo’n efficiënt mogelijke planning willen maken.

Gratis transport en verhuishulp?
Ja, de opslagunit wordt gratis voor je deur gereden incl. gratis verhuishulp bij een minimale huurperiode van 12 weken. Onze verhuizers laden de unit voor je deur standaard in en uit.

Kan ik een piano opslaan?
Nee, helaas is dit niet mogelijk vanwege de kwetsbaarheid.


Kan ik een auto of motor opslaan?
Nee, de opslagunits zijn hier niet geschikt voor. Check hiervoor de mogelijkheden van onze garages.


Wat mag ik niet opslaan?
Je kunt bijna alles bij ons opslaan, behalve:

  • Voedsel en bederfelijke producten
  • Levende goederen, zoals dieren en planten
  • Verboden en/of illegale goederen, zoals (vuur)wapens en drugs
  • Toxische, ontvlambare of gevaarlijke stoffen, inclusief alle gevaarlijke bereidingen en afvalstoffen.

Moet ik een vergunning en ontheffingen aanvragen?
Dit is afhankelijk van de gemeente waar je woont. De Boxx on Wheels vrachtwagen is 14 meter lang en weegt maximaal 12 ton. Je dient zelf vooraf uitgezocht te hebben of je een vergunning of ontheffing nodig hebt. De gemaakte kosten voor parkeren, vergunningen of ontheffingen zijn de verantwoordelijkheid van jou als huurder.

Ik woon ergens waar er betaald parkeren is. Voor wie zijn deze kosten?
Houd er rekening mee dat je minimaal 4 parkeerplekken voor onze vrachtwagen vrij moet houden. De kosten voor het parkeren zijn voor eigen rekening.

Wat zijn de afmetingen van de Boxx on Wheels vrachtwagen?
De vrachtwagen is ongeveer 14 meter lang en weegt maximaal 12 ton.

Hoeveel opslagunits kunnen er maximaal op de vrachtwagen?
Er kunnen maximaal 3 opslagunits van 10m3 per keer op de vrachtwagen.

Moet ik een vergunning aanvragen voor de Boxx on Wheels vrachtwagen?
Dit is afhankelijk van de gemeente waar je woont. De Boxx on Wheels vrachtwagen is 14 meter lang en weegt maximaal 12 ton. Je dient zelf vooraf uitgezocht te hebben of je een vergunning of ontheffing nodig hebt. De gemaakte kosten voor parkeren, vergunningen of ontheffingen zijn de verantwoordelijkheid van jou als huurder.

Hoeveel opslagruimte heb ik nodig?
Bereken zelf hoeveel ruimte je nodig hebt met onze ruimtecalculator.

Wat zijn de afmetingen van de opslagunits?
Jij beslist zelf hoeveel ruimte jij nodig hebt. Per keer kan er maximaal 30m3 meegenomen worden in de vrachtwagen. De kleinste opslagunit is 5m3 en heeft de volgende afmetingen: L 206 cm x B 106 cm x H 200 cm. Let op: minimale afname is 10m3 en heeft de volgende afmetingen: L 206 cm x B 220 cm x H 200 cm.

Ik heb grotere spullen?
Geen probleem. Spullen langer dan 220cm kunnen wij los voor jou opslaan.

Waarom is Boxx on Wheels juist geschikt voor de opslag van inboedel?
Voor het makkelijk en efficient opslaan van grote spullen als huisraad of inboedels adviseren wij opslagruimte met veel vloeroppervlak (m2). Juist daarom hebben wij de Inboedel Containers ontworpen. Deze units hebben tot wel 30% meer vloeroppervlak dan de standaard Opslagunit. Daarnaast wordt de opslagruimte voor je deur gereden incl. verhuishulp zodat je zelf niet hoeft te tillen en sjouwen.

Waar komt het concept Boxx on Wheels vandaan?
In Amerika is portable self storage een enorm succes, U-Haul is daar de grootste aanbieder met de U-Box. Boxx Opslagverhuur heeft het concept uit Amerika gehaald en aangepast aan de Hollandse behoefte.

Ik woon ergens waar er betaald parkeren is. Voor wie zijn deze kosten?
De kosten voor het parkeren zijn voor eigen rekening. 

Hoeveel ruimte moet er beschikbaar gesteld worden voor de Boxx on Wheels wagen?
Houd er rekening mee dat je minimaal 4 parkeerplekken voor onze vrachtwagen vrij moet houden.

Boxx vestigingen

Wanneer je jouw huurcontract hebt getekend en hebt betaalt krijg je van ons een e-mail met een telefoonnummer. Dit nummer kun je met jouw geregistreerde nummer bellen en de vestiging gaat open. Let op: dit is een persoonlijk toegangssysteem.

Wat houdt beveiligde opslag in?
Onze vestigingen zijn goed beveiligd worden 24/7 bewaakt met beveiligingscamera’s en alarmopvolging. Alleen de huurder van opslagruimte heeft toegang tot de vestiging middels het persoonlijke toegangssysteem via de mobiele telefoon. De opslagunit wordt afgesloten met een slot waarvan alleen jij de code of sleutel hebt.

Hoe sluit ik mijn opslagruimte af?
Je bent verplicht om de opslagruimte af te sluiten met een hangslot. Dit kan een standaard hangslot zijn. Belangrijk is dat de beugel niet dikker is dan 60mm. Je bent niet gebonden aan een specifiek merk.

Ik ben de sleutel van mijn slot kwijt, wat nu?
Wij kunnen het slot eventueel voor je openknippen tegen betaling. Neem contact op met de service afdeling voor meer informatie: 088-2621212, optie 2.

Zijn mijn spullen verzekerd bij jullie?
Je kunt bij Boxx je eigen inboedelverzekering gebruiken tijdens de opslagperiode. Bij ons is dus een extra verzekering niet nodig!

Facturatie

Nee, het is niet mogelijk om met creditcard te betalen.

Via de betaallink kan je kiezen voor iDEAL, overschrijving of incasso.

De eerste factuur dient handmatig betaald te worden (via iDEAL of overschrijving), de facturen die daarop volgen worden automatisch geïncasseerd van je rekening.

Dat is zeker mogelijk. Via mijn.boxx.nl kan je al jouw facturen terugzien en je krijgt van elke factuur ook een e-mail.

Je ontvangt jouw borg weer terug binnen 14 dagen na de einddatum van jouw contract. Huur je een self storage unit? Dan dien je een leegmelding te doen.

Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat de automatische incasso niet is geslaagd. In dit geval ontvang je na enkele dagen een herinnering met daarin een betaallink waarmee je de factuur kan betalen. Je kan dan betalen via iDEAL of een overschrijving.

Zorg ervoor dat je de openstaande facturen zo snel mogelijk betaald. Bij een huurachterstand van 84 dagen hebben wij het recht om de opslag te ontruimen.

Dat is helaas niet mogelijk. Het moment van afschrijven is afhankelijk van de ingangsdatum van jouw contract. Daarnaast facturen wij per 4 weken waardoor het niet mogelijk is om een vaste datum in te stellen.

Ja, dat is mogelijk. Stuur hiervoor een mail naar service@boxx.nl met je nieuwe rekeningnummer. Dan passen wij het voor je aan

Ja, dat is mogelijk. Hiervoor hebben we een schriftelijk (mail) akkoord nodig van de nieuwe en huidige huurder.
Daarnaast hebben wij onderstaande gegevens nodig van de nieuwe huurder:

    • Naam
    • Adres
    • Postcode
    • Telefoonnummer
    • Emailadres
    • IBAN-nummer

Bij Boxx betaal je alleen voor de dagen die je huurt. 14 dagen na je laatste huurdatum ontvang je de borg en eventueel te veel betaalde huur terug.

Wij factureren per 4 weken en niet per maand. 
Alleen onze garages worden per maand gefactureerd.

Huren

Een datum reserveren voor het ophalen van de spullen kan je bespreken met de verhuur afdeling. Echter kan het zo zijn dat je later te horen krijgt dat die voorkeursdatum niet mogelijk is. Dit omdat wij een X aantal afleverritten per dag doen en sommige aanvragen nog verwerkt moeten worden. Wij werken volgens first in first out.

Op mijn.boxx.nl kun je de opzegging gemakkelijk regelen.

Wat is de minimale huurperiode?
Bij Boxx Opslagverhuur kan je voor korte en langere tijd huren, zelfs voor één week. Bij Inboedel Container, ‘wij doen’ is de minimale factuurperiode 12 weken waarbij korter huren wel mogelijk is. Na de minimale factuurperiode van 12 weken is het contract per week opzegbaar.

Hoe kan ik de huurperiode opzeggen?
Je kunt opzeggen via onze servicepagina mijn.boxx.nl. Daar kun je aangeven of je de unit zelf gaat leeghalen of dat je de unit wilt laten afleveren. Let op! Dit heeft geen betrekking op de vaste units, maar alleen op de verplaatsbare Opslagbox.

Ik heb minder lang gehuurd dan aangegeven.
Dit is geen probleem, maar je moet dit zelf doorgeven. De opzegtermijn bij Boxx Opslagverhuur is 7 dagen.

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?
Dit kun je zelf doen op mijn.boxx.nl.

Wanneer krijg ik mijn borg terug?
Binnen 2 weken na de einddatum zal er een eindafrekening plaatsvinden, dit zal bestaan uit de borg en de eventueel te veel betaalde huur. De borg en de eventueel te veel betaalde huur worden teruggestort op de rekening waarmee deze zijn betaald.

Hoe kan ik de huurperiode opzeggen?
Je kunt opzeggen via onze servicepagina mijn.boxx.nl. Daar kun je aangeven of je de units gaat leeghalen of dat je de boxen wilt laten afleveren. Let op! Dit heeft geen betrekking op de vaste units, maar alleen de verplaatsbare opslagbox.

Ik heb minder lang gehuurd dan aangegeven.
Dit is geen probleem, maar je moet dit zelf doorgeven.

Wat houdt beveiligde opslag in?
Onze vestigingen zijn goed beveiligd worden 24/7 bewaakt met beveiligingscamera’s en alarmopvolging. Alleen de huurder van opslagruimte heeft toegang tot de vestiging middels het persoonlijke toegangssysteem via de mobiele telefoon. De opslagunit wordt afgesloten met een slot waarvan alleen jij de code of sleutel hebt.

Hoe sluit ik mijn opslagruimte af?
Je bent verplicht om de opslagruimte af te sluiten met een hangslot. Dit kan een standaard hangslot zijn. Belangrijk is dat de beugel niet dikker is dan 60mm. Je bent niet gebonden aan een specifiek merk.

Ik ben de sleutel van mijn slot kwijt, wat nu?
Wij kunnen het slot eventueel voor je openknippen tegen betaling. Neem contact op met de service afdeling voor meer informatie: 088-2621212, optie 2.

Zijn mijn spullen verzekerd bij jullie?
Je kunt bij Boxx je eigen inboedelverzekering gebruiken tijdens de opslagperiode. Bij ons is dus een extra verzekering niet nodig!

Kan ik als bedrijf opslag huren?
Bij Boxx begrijpen we dat ruimte een potentiële kostenpost is op uw bedrijfsvoering. Daarom helpen wij u als ondernemer met betaalbare, veilige en schone opslagoplossingen die aansluiten op uw zakelijke behoeften.

Boxx is de partner voor ondernemers die behoefte hebben aan:

  • Horecaopslag
  • Archiefopslag
  • Voorraadopslag
  • Opslagruimte bij een verhuizing of verbouwing

Door onze verschillende zakelijke opslagproducten kunnen wij u altijd een oplossing op maat bieden en huurt u slechts de opslagruimte die u daadwerkelijk nodig heeft.
Let op: wanneer er een opslagunit wordt gehuurd huren zakelijker huurders excl. BTW.

Ik wil mijn auto of motor opslaan, kan dat?
Ja, dit is mogelijk in een GarageBoxx. Kijk voor de mogelijkheden op onze website

Mijn Boxx

De eerste keer dat je wilt inloggen moet je altijd ‘wachtwoord vergeten’ aanvragen. Wanneer je een wachtwoord aanmaakt kan je inloggen op mijn.boxx.nl.

Je kunt alleen op mijn.boxx.nl inloggen als je een contract hebt.

Op mijn.boxx.nl kan je alle facturen inzien en betalen. Denk hierbij aan het inzien en aanpassen van welke units jij afneemt en jouw NAW gegevens. Daarnaast kun je ook jouw unit opzeggen en leegmelden.

Voor het toevoegen van units kan contact opgenomen worden met de afdeling service via 0882621212 of service@boxx.nl.

Op mijn.boxx.nl kun je de opzegging gemakkelijk regelen.

Mijn Boxx App

Als huurder bij Boxx Opslag BV krijg je automatisch een account voor Mijn Boxx, dat geregistreerd staat op het e-mailadres waarop je jouw contract hebt ontvangen. Met dit account kun je inloggen op mijn.boxx.nl en in de Mijn Boxx Opslag app.

Voor de Mijn Boxx Opslag app gebruik je dezelfde inloggegevens als voor mijn.boxx.nl. Je logt in met het e-mailadres waarop je jouw contract hebt ontvangen en kunt jouw wachtwoord opnieuw instellen via deze pagina. Je ontvangt dan een e-mail met een link die 1 uur geldig is om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Met de Mijn Boxx Opslag app heb je altijd inzicht in jouw contract. Je kunt jouw NAW-gegevens inzien en bewerken, je ziet jouw gehuurde units en kunt jouw facturen te allen tijde raadplegen. Als huurder van een vaste opslagunit of garagebox kun je ook de toegangsdeuren van de Boxx vestiging open bellen via de app.

Ja, je kunt op meerdere apparaten tegelijkertijd ingelogd zijn. Houd er wel rekening mee dat als je de deuren van de vestiging waarop je huurt wilt open bellen via de app, het telefoonnummer van het apparaat geregistreerd moet staan bij jouw contract. Als je een nieuw telefoonnummer hebt, kun je dit aanpassen via Jouw Gegevens in de app.

De Mijn Boxx Opslag app is beschikbaar op Android 4.4 en hoger en iOS 11.0 en hoger. Houd er rekening mee dat als Apple of Android besluit dat ze oudere versies niet meer ondersteunen, de app op dat toestel niet meer geüpdatet kan worden. Wij passen onze app echter telkens aan op de huidige eisen en functies via updates

Ophalen en afleveren

Wij brengen en halen alleen spullen vanaf de begane grond. Ook moet de vrachtwagen binnen 20 meter van de woning kunnen parkeren. Wanneer dit niet mogelijk is dan lopen onze sjouwhulpen maximaal 40 meter tegen een toeslag.

Wij zorgen altijd dat we met voldoende sjouwhulp komen. Staan jouw spullen op een verdieping of moeten de spullen naar een verdieping? Dan zouden we gebruik kunnen maken van een externe verhuishulp. Let op: deze moet vooraf geboekt worden.

Een datum reserveren voor het ophalen van de spullen kan je bespreken met de verhuur afdeling. Echter kan het zo zijn dat je later te horen krijgt dat die voorkeursdatum niet mogelijk is. Dit omdat wij een X aantal afleverritten per dag doen en sommige aanvragen nog verwerkt moeten worden. Wij werken volgens first in first out.

Op mijn.boxx.nl kun je de opzegging gemakkelijk regelen.

Voor het ophalen of afleveren ontvang je uiterlijk twee dagen van tevoren een e-mail met de tijdsindicatie van onze planning.

Helaas kunnen wij geen rekening houden met voorkeuren omdat wij een zo’n efficiënt mogelijke planning willen maken.

Opslagboxx (self storage)

De opzegtermijn bij Boxx Opslag is 7 dagen.

Je bent verplicht om de opslagruimte af te sluiten met een hangslot. Dit kan een standaard hangslot zijn. Belangrijk is dat de beugel niet dikker is dan 60mm. Je bent niet gebonden aan een specifiek merk.

Wanneer je jouw huurcontract hebt getekend en hebt betaalt krijg je van ons een e-mail met een telefoonnummer. Dit nummer kun je met jouw geregistreerde nummer bellen en de vestiging gaat open. Let op: dit is een persoonlijk toegangssysteem.

Wanneer het via mijn.boxx.nl niet lukt en een foutmelding krijgt dan kun je alle gegevens naar service@boxx.nl sturen en dan pakken wij het voor je op.

Opzeggen

Bij Boxx betaal je alleen voor de dagen die je huurt. 14 dagen na je laatste huurdatum ontvang je de borg en eventueel te veel betaalde huur terug.

Wanneer het via mijn.boxx.nl niet lukt en een foutmelding krijgt dan kun je alle gegevens naar service@boxx.nl sturen en dan pakken wij het voor je op.

Op mijn.boxx.nl kun je de opzegging gemakkelijk regelen.

Je vaste opslagboxx dien je leeg te melden middels een foto. Je kunt dit doen via mijn.boxx.nl en dan bij leegmelden.

Over Boxx

Welke vestigingen heeft Boxx?
Boxx heeft verschillende vestigingen op A1 locaties in veel grote steden in Nederland: Amsterdam (meerdere vestigingen), Utrecht (meerdere vestigingen), Almere, Amersfoort, Barendrecht, Capelle a/d IJssel, Delft, Den Haag, Haarlem, Heemstede, Hoofddorp, Nieuwegein, Purmerend, Rijswijk, Rotterdam, Wormerveer, Zaandam en Zoetermeer

Wat zijn jullie openingstijden?
Wij staan 7 dagen per week van 9.00 tot 17.30 uur voor je klaar. Je kunt ons telefonisch bereiken op 088‐2621212 of via verhuur@boxx.nl.

Zijn jullie ook op feestdagen open?
Wij zijn 365 dagen per jaar met al onze opslaglocaties geopend van 06.00 tot 23.00 uur en voor garages houders zelfs 24/7. Op feestdagen zijn wij bereikbaar van 11.00 tot 16.00 uur. In geval van nood zijn wij 24/7 bereikbaar op 088-2621212 optie: calamiteiten.

Waarom hebben jullie vestigingen zonder receptie en hoe krijg ik toegang?
Met het persoonlijke toegangssysteem heb jij toegang tot onze goed beveiligde vestigingen. Onze vestigingen hebben geen receptie zodat wij zo goedkoop onze opslagmogelijkheden aan kunnen bieden maar voor vragen of advies kun je ons 7 dagen per week van 09.00 tot 17.30 uur bellen. In geval van nood zijn wij 24 uur per dag beschikbaar. Toets hiervoor optie: calamiteiten in. Wil je vooraf een vestiging bezichtigen? Geen probleem! Bel ons op 088‐2621212, optie 1 en maak een afspraak.

Hoe kan ik opslag huren?
Je huurt opslag bij ons door via de website een offerte aan te vragen of door ons direct te bellen. Alles wordt digitaal geregeld. Het contract kun je digitaal ondertekenen en terugsturen. Zodra wij het ondertekende contract hebben ontvangen en de eerste betaling is voldaan, krijg je van ons een persoonlijke toegangsinstructie per e‐mail toegestuurd. Hiermee heb je toegang tot de vestiging.

Moet ik persoonlijk langskomen om te kunnen huren?
Nee, alles wordt digitaal geregeld. Het contract kun je digitaal ondertekenen en terugsturen. Zodra wij het ondertekende contract hebben ontvangen en de eerste betaling is voldaan, krijg je van ons een persoonlijke toegangsinstructie per e‐mail toegestuurd. Hiermee heb jij toegang tot de vestiging. Heb je vragen? Bekijk dan onze website of neem contact met ons op per mail: verhuur@boxx.nl. Je kunt ons ook bellen op 088-2621212.

Verhuisbus

In sommige contracten heb je recht op eenmalig een gratis dagdeel gebruik van onze verhuisbus (excl. bijdrage transportverzekering €19,50). Anders is de bus €29,- per dagdeel excl. bijdrage transportverzekering €19,50.

Dagdelen
Mits de verhuisbus niet verhuurd is, is de verhuisbus 7 dagen per week in drie dagdelen beschikbaar:

  • Ochtend van 08.30 tot 12.30 uur
  • Middag van 13.00 tot 17.00 uur
  • Avond van 18.00 tot 22.00 uur

Locaties
Op de volgende locaties hebben wij een verhuisbus staan:

  • Sloterdijk
  • Diemen
  • Zuidoost
  • Almere
  • Zoetermeer
  • Schiedam 

Mits je voldoet aan de minimale huurperiode heb je recht op een gratis dagdeel excl. verplichte transportverzekering. Daarna is het standaard €29,- per dagdeel. 
Alleen de vestiging Schiedam kent geen gratis dagdeel verhuisbus.





 

Buiten maten: L 540 cm x B 192 cm x H 260 cm en binnenmaat van de laadruimte: L 305 cm x B 180 x H 190 cm. Er kan daardoor +/- 10m3 aan spullen vervoerd worden.

Je mag de verhuisbus voor een dagdeel van 4 uur lenen wanneer je voldoet aan de voorwaarden. De bus dient volgetankt weer ingeleverd te worden en kan 50 vrije kilometers met de bus rijden. Voor meer vragen neem contact met ons op via 088-2621212 of mail naar service@boxx.nl.

Alleen huurders van Boxx kunnen een verhuisbus bij Boxx lenen/huren.

Neem contact met ons op via 088-2621212 of stuur een e-mail naar service@boxx.nl.

Mijn Boxx App

Als huurder bij Boxx Opslag BV krijg je automatisch een account voor Mijn Boxx, dat geregistreerd staat op het e-mailadres waarop je jouw contract hebt ontvangen. Met dit account kun je inloggen op mijn.boxx.nl en in de Mijn Boxx Opslag app.

Voor de Mijn Boxx Opslag app gebruik je dezelfde inloggegevens als voor mijn.boxx.nl. Je logt in met het e-mailadres waarop je jouw contract hebt ontvangen en kunt jouw wachtwoord opnieuw instellen via deze pagina. Je ontvangt dan een e-mail met een link die 1 uur geldig is om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Met de Mijn Boxx Opslag app heb je altijd inzicht in jouw contract. Je kunt jouw NAW-gegevens inzien en bewerken, je ziet jouw gehuurde units en kunt jouw facturen te allen tijde raadplegen. Als huurder van een vaste opslagunit of garagebox kun je ook de toegangsdeuren van de Boxx vestiging open bellen via de app.

Ja, je kunt op meerdere apparaten tegelijkertijd ingelogd zijn. Houd er wel rekening mee dat als je de deuren van de vestiging waarop je huurt wilt open bellen via de app, het telefoonnummer van het apparaat geregistreerd moet staan bij jouw contract. Als je een nieuw telefoonnummer hebt, kun je dit aanpassen via Jouw Gegevens in de app.

De Mijn Boxx Opslag app is beschikbaar op Android 4.4 en hoger en iOS 11.0 en hoger. Houd er rekening mee dat als Apple of Android besluit dat ze oudere versies niet meer ondersteunen, de app op dat toestel niet meer geüpdatet kan worden. Wij passen onze app echter telkens aan op de huidige eisen en functies via updates

Ophalen en afleveren

Wij brengen en halen alleen spullen vanaf de begane grond. Ook moet de vrachtwagen binnen 20 meter van de woning kunnen parkeren. Wanneer dit niet mogelijk is dan lopen onze sjouwhulpen maximaal 40 meter tegen een toeslag.

Wij zorgen altijd dat we met voldoende sjouwhulp komen. Staan jouw spullen op een verdieping of moeten de spullen naar een verdieping? Dan zouden we gebruik kunnen maken van een externe verhuishulp. Let op: deze moet vooraf geboekt worden.

Een datum reserveren voor het ophalen van de spullen kan je bespreken met de verhuur afdeling. Echter kan het zo zijn dat je later te horen krijgt dat die voorkeursdatum niet mogelijk is. Dit omdat wij een X aantal afleverritten per dag doen en sommige aanvragen nog verwerkt moeten worden. Wij werken volgens first in first out.

Op mijn.boxx.nl kun je de opzegging gemakkelijk regelen.

Voor het ophalen of afleveren ontvang je uiterlijk twee dagen van tevoren een e-mail met de tijdsindicatie van onze planning.

Helaas kunnen wij geen rekening houden met voorkeuren omdat wij een zo’n efficiënt mogelijke planning willen maken.

Opslagboxx (self storage)

De opzegtermijn bij Boxx Opslag is 7 dagen.

Je bent verplicht om de opslagruimte af te sluiten met een hangslot. Dit kan een standaard hangslot zijn. Belangrijk is dat de beugel niet dikker is dan 60mm. Je bent niet gebonden aan een specifiek merk.

Wanneer je jouw huurcontract hebt getekend en hebt betaalt krijg je van ons een e-mail met een telefoonnummer. Dit nummer kun je met jouw geregistreerde nummer bellen en de vestiging gaat open. Let op: dit is een persoonlijk toegangssysteem.

Wanneer het via mijn.boxx.nl niet lukt en een foutmelding krijgt dan kun je alle gegevens naar service@boxx.nl sturen en dan pakken wij het voor je op.