tussentijdse toegang

aanvraag

Toegang tot je unit kun je aanvragen via mijn.boxx.nl/toegang. Online kun je aangeven wanneer je tussentijdse toegang wenst en in welk tijdslot.
Je hebt toegang tot je unit in het tijdslot dat voor je gereserveerd is. Deze staat vermeld in de bevestigingsmail met daarin de toegangsinstructie, die je ontvangt nadat je op mijn.boxx.nl/toegang tussentijdse toegang hebt aangevraagd.
Wanneer je het telefoonnummer waarmee je toegang wenst wil wijzigen, verzoeken we je het contactformulier in te vullen met deze vraag. Wanneer je tussentijdse toegang aanvraagt kun je indien gewenst van tevoren al een ander telefoonnummer invoeren van de persoon die naar de vestiging komt.
Wanneer je je spullen zelf komt aanleveren bij ons op de vestiging ontvang je 1 dag van tevoren een mail met daarin de toegangsinstructie voor het loading dock. Wanneer je een ophaal- of een afleverservice hebt ingepland volgt de bevestiging met tijdsindicatie uiterlijk 1 dag van tevoren.
Je kunt hier je afleverservice reserveren. Deze aanvraag is onder voorbehoud, wij nemen contact met je op om de afleverservice definitief in te plannen.

praktisch

Je kunt ervoor kiezen om je spullen zelf aan te leveren op een van onze vestigingen of om de spullen te laten ophalen. Vanaf 12 weken huren rijden wij gratis voor je deur binnen de regio (exclusief brandstoftoeslag).
Bij de meeste vestigingen kun je je auto naar binnen rijden en zo naast je auto in- en uitladen.
In de vestigingen waar je niet je auto naast de opslagunit kunt zetten, zijn vervoerskarren aanwezig.
Uiterlijk 1 dag van tevoren ontvang je van ons een mail met daarin anderhalf uur indicatietijd. Op de dag zelf belt de chauffeur nog een half uur voor de verwachtte aankomsttijd. Wij doen ons best om binnen de aangegeven tijd aan te komen. Houd er wel rekening mee dat wij afhankelijk zijn van de planning van die dag en eventuele drukte op de weg.
Voor toegang tot je verplaatsbare opslagboxx dien je altijd een reservering te maken via mijn.boxx.nl/toegang, dit dien je minimaal 48 uur van tevoren te doen. Heb je een reservering gemaakt? Check eerst goed of je nummerherkenning wel aan staat. Ons systeem werkt op basis van nummerherkenning, alleen wanneer je met het nummer dat bij ons is aangemeld belt gaat de deur open. Probeer ook meerdere keren te bellen, soms is er even geen verbinding en gaat de deur wel open na de 2e of 3e keer. Blijf je problemen hebben met de toegang tot onze vestiging, neem dan contact op met onze service desk.

Staat je vraag er niet bij?

Vul het contactformulier in en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.